torsdag 3 oktober 2013

Tips

Jag är verkligen ingen pizza eller snabbmat's människa för den delen heller.
Men när mannen kom hemsläpandes med detta kitt och fantasin om vad vi skulle äta var som bortblåst, gick jag med på att testa.

Färdig sås och bröd, valfritt pålägg, lite ost och så skjuts in i ugnen ca 5 min

Jag trodde aldrig jag skulle säga det men faktiskt helt ok.

Barnen ville dock inte ens testa, då vi sällan äter pizza så visste de inte vad det var. Utan de blev supernöjda när jag slängde ihop några pannkakor.

1 kommentar:

  1. Åh, tortillapizza! Gott! Det har vi som nödmat, dvs då vi inte orkar laga riktig middag och är trötta på gröt. Vi köper dock inte kit, utan vi plockar ihop själv. Tortillas från frysen, chilisås från kylen, och sen är det bara att slänga på vad man hittar (svamp, ruccola, fetaost, whatever).

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...